кнызгние новынкы гтмл

кнызгние новынкы гтмл

 

Why carolers dress up as animals, foreigners and otherworldly creatures According to the idea of ancient people, the other world is, as it were, this world turned upside down. And accordingly, the representatives of that world are the same as us, but a little different. And accordingly, the carolers changed their clothes according to categories - "alien", otherworldly. It could not be a person, but an animal, that's how those animal images appeared in groups of carolers. It could be "strangers" by category - foreigner, that's how we have, for example, "German". These may not be people, but in general – demonic beings, so the carolers wrapped their hands with straw, stood on stilts or, conversely, squatted down, spoke in very deep, low voices, or, on the contrary, very squeaky.

Нотация BPMN Поток общий и поток сообщений (Flow и Message Flows). Первый показатель отображается сплошной стрелкой — он указывает на то, какое действие нужно совершить. Message Flows — пунктирная стрелка, указывающая на то, какими сообщениями друг с другом обмениваются участники бизнес-процессов.

stugio.co

Когда в домах появилась елка Издавна у многих народов мира происходило поклонение деревьям. Особенно у южных славян обязательно Рождество сопровождалось "подняком" - полено, у которого хозяин торжественно, со всеми жертвоприношениями - просил прощения, что должен был срубить это дерево, осыпал зерном этот пенек, обмазывал тестом, и потом приносил в дом, где торжественно его сжигали. Эти моменты и вероятно начали использование позже елки. Так постепенно мы и выходим на сегодняшний ритуал – использование елки.

As soon as Zorya rose in the sky, carolers went from house to house to inform people about the birth of the new Sun, and the image of this sun was carried with them ("Christmas star"). This tradition has survived to this day. They went into the yard, woke up the owner and sang majestic songs about the sun, moon, and stars to his family. These songs came to be called carols or carols.


5
6